Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Nie działa net!!! Generacja :((((  (Przeczytany 23070 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marc1804

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #60 dnia: 19 Listopad, 2017, 22:53:13 »
Opady śniegu jak widać zaskakują nie tylko drogowców.
U mnie również dziś nie działał internet, ale to nic nowego.

Reklama Google

  • Użytkownik
Reklamy utrzymują forum
Dochód z reklam jest przeznaczony na utrzymanie forum (serwer i domena)

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Masq

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 77
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: A
  • Klatka: A - parter
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #61 dnia: 20 Listopad, 2017, 08:28:53 »
Potwierdzam. Wczoraj wieczorem lekkie opady deszczu ze śniegiem i internetu brak :( Niestety.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline jacccobbo

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
  • Klatka: 10
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #62 dnia: 20 Listopad, 2017, 09:50:02 »
Również potwierdzam, wczoraj jedna wielka dupa za przeproszeniem, z Internetem. Znowu musiałem robić hotspota z komórki (Virgin Mobile działał bez zarzutów). Porażka z tą Generację, ręce opadają. A Pan Maciej z Generacji zaraz napisze za pewne, że trzeba było to wczoraj zgłaszać. I co? Przyjechałby serwisant i stwierdził, że pada deszcz/śnieg i jest wiatr... Na tym skończyłaby się pomoc. Dokładnie tak, bo z radiówką nic nie możecie zrobić, jeśli warunki atmosferyczne są kiepskie.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Mario

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: A
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #63 dnia: 20 Listopad, 2017, 09:50:15 »
Potwierdzam. U mnie zazwyczaj nie da się nic oglądać przez pseudoneta Generacji w weekendowe wieczory. Wczoraj to już był dramat na maxa. Tak jak kolega wyżej trafnie ujął - zima zaskoczyła generację. Nie popieram negatywnego wyrażania się i oczerniania czegoś/kogoś w necie, ale Wam droga Generacjo napiszę tak - jesteście złodziejami i sprzedajecie gówno. Tylko brak konkurencji na osiedlu powoduje że macie tutaj prawo bytu, ale już niedługo polecicie z hukiem, bo nie wierzę że jak wejdą inni operatorzy ktoś będzie chciał korzystać z waszego badziewia.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline jacccobbo

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
  • Klatka: 10
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #64 dnia: 20 Listopad, 2017, 09:55:47 »
Ale przypadkiem trafiłem na stronę ;D ;D ;D - http://opinie-generacja.pl - a Generacja miała czelność straszyć jednego z naszych sąsiadów prawnikiem za opinię na Google.


@edit:
A tak BTW... Jak znajdę wolną chwilę, to przeczytam dokładnie umowę, którą przyznam szczerze na początku nie czytałem dokładnie, tylko przewertowałem i zastanowię się, czy to nie nadaje się do rzecznika praw konsumenta.


https://ssl.generacja.pl - czemu dostęp do konta, który powinien być po SSL'u, nie jest? Problemem jest zakupić certyfikat za kilka stów rocznie, aby szyfrować poufne dane?


Z której strony ten Internet jest szybki? ;D
« Ostatnia zmiana: 07 Grudzień, 2017, 19:55:49 wysłana przez jacccobbo »

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #65 dnia: 20 Listopad, 2017, 11:10:30 »
Tak, zrywało wczoraj połączenia przez 50 minut. Od około 21.40 transmisja odbywała się już bez przeszkód.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline jacccobbo

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
  • Klatka: 10
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #66 dnia: 20 Listopad, 2017, 11:42:00 »
Tak, zrywało wczoraj połączenia przez 50 minut. Od około 21.40 transmisja odbywała się już bez przeszkód.
Świetnie, że od 21:40 Internet już działał.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Mario

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: A
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #67 dnia: 20 Listopad, 2017, 12:26:51 »
Tak, zrywało wczoraj połączenia przez 50 minut. Od około 21.40 transmisja odbywała się już bez przeszkód.

Przepraszam w takim razie najmocniej za słowa krytyki. Pamiętacie znak Batmana na niebie? Wydaje mi się że przydałby się taki u nas - np. duża litera "G" po której dostrzeżeniu nad Toskanią wiedzielibyśmy że internet "już" działa i nie będziemy w ten sposób tracić czasu na notoryczne sprawdzanie czy usługa "hula pełną parą". Złożę propozycję do zarządcy. Myślę że odbiorą to pozytywnie i lada moment pojawi się w skrzynkach uchwała o głosowaniu ws. montażu reflektora. Pozdrawiam :)

p.s. Doszedłem do wniosku że "G" może się jednak źle kojarzyć i proponuję "I" ;)
« Ostatnia zmiana: 20 Listopad, 2017, 13:09:39 wysłana przez Mario »

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #68 dnia: 20 Listopad, 2017, 13:32:07 »
@ Mario: wczorajsza awaria była pierwszą od około 2 miesięcy, jeśli „zazwyczaj nie da się nic oglądać” w weekendowe wieczory, to tym bardziej prosimy o zgłoszenie nam tego faktu. Rozmowy na forum są oczywiście wartościowym feedbackiem, ale z gatunku „gdzieś dzwoni, tylko nie do końca wiadomo w jakim kościele”. Niech Pan napisze, albo przedzwoni do BOK w celu rozwiązania problemu. Postaramy się pomóc.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Mario

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: A
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #69 dnia: 20 Listopad, 2017, 14:00:29 »
@ Mario: wczorajsza awaria była pierwszą od około 2 miesięcy, jeśli „zazwyczaj nie da się nic oglądać” w weekendowe wieczory, to tym bardziej prosimy o zgłoszenie nam tego faktu. Rozmowy na forum są oczywiście wartościowym feedbackiem, ale z gatunku „gdzieś dzwoni, tylko nie do końca wiadomo w jakim kościele”. Niech Pan napisze, albo przedzwoni do BOK w celu rozwiązania problemu. Postaramy się pomóc.


Panie Macieju miałem okazję już zgłaszać problemy do Państwa BOK. Oczywiście przyznaję, że można liczyć na wrażenie chęci pomocy. Wiadomo jednak w jaki sposób ona się odbywa: z góry zakładamy że prawdopodobną przyczyną problemów może być mój router, konfiguracja komputera, a może zaśmiecony system. Zgadzam się z tym że w wielu przypadkach może tak być, ale również zgadzam się z moją logiką która podpowiada mi że skoro zazwyczaj jest ok, to weekendowe trudności z prędkością internetu ewidentnie świadczą o zbyt dużym obciążeniu spowodowaną zbyt dużą liczbą użytkowników. Podsumowując, gdybym miał tyle mega/s, która widnieje w mojej taryfie, nie miałbym problemów z korzystaniem z internetu. Tutaj robienie sugerowanych przez Państwa testów, podpinanie się bezpośrednio kablem do gniazdka itp nie jest rozwiązaniem tylko zniechęcaniem i próbą zatuszowania prawdy, którą jest to Wasz sprzęt nie wyrabia przy dużym natłoku i nie jest w stanie zapewnić odbiorcom obiecanych prędkości.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline jacccobbo

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
  • Klatka: 10
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #70 dnia: 20 Listopad, 2017, 14:53:55 »
@ Mario: wczorajsza awaria była pierwszą od około 2 miesięcy, jeśli „zazwyczaj nie da się nic oglądać” w weekendowe wieczory, to tym bardziej prosimy o zgłoszenie nam tego faktu. Rozmowy na forum są oczywiście wartościowym feedbackiem, ale z gatunku „gdzieś dzwoni, tylko nie do końca wiadomo w jakim kościele”. Niech Pan napisze, albo przedzwoni do BOK w celu rozwiązania problemu. Postaramy się pomóc.


Panie Macieju miałem okazję już zgłaszać problemy do Państwa BOK. Oczywiście przyznaję, że można liczyć na wrażenie chęci pomocy. Wiadomo jednak w jaki sposób ona się odbywa: z góry zakładamy że prawdopodobną przyczyną problemów może być mój router, konfiguracja komputera, a może zaśmiecony system. Zgadzam się z tym że w wielu przypadkach może tak być, ale również zgadzam się z moją logiką która podpowiada mi że skoro zazwyczaj jest ok, to weekendowe trudności z prędkością internetu ewidentnie świadczą o zbyt dużym obciążeniu spowodowaną zbyt dużą liczbą użytkowników. Podsumowując, gdybym miał tyle mega/s, która widnieje w mojej taryfie, nie miałbym problemów z korzystaniem z internetu. Tutaj robienie sugerowanych przez Państwa testów, podpinanie się bezpośrednio kablem do gniazdka itp nie jest rozwiązaniem tylko zniechęcaniem i próbą zatuszowania prawdy, którą jest to Wasz sprzęt nie wyrabia przy dużym natłoku i nie jest w stanie zapewnić odbiorcom obiecanych prędkości.

Dokładnie tak samo uważam. Nie mam zamiaru już robić żadnych testów, czy też zgłaszać awarii. Wy Wiecie o tych awariach czy po prostu spadkach prędkości Internetu, ale nic z tym nie robicie. A mi się nie chcę i nie mam czasu robić jakiś durnych testów. Korzystałem już z różnych operatorów we Wrocławiu na innych osiedlach, korzystałem również z lokalnych (oraz krajowych) operatorów w województwie łódzkim i nigdy żadna firma nie kazała mi robić jakiś testów. Nigdy też nie narzekałem tak na usługodawcę Internetu. Co Wam po teście w tzw. szczycie? Przecież to jest oczywiste, że to jest WASZA!!! wina, skoro przy dobrej pogodzie o godzinie 10 rano Internet chodzi w miarę, a o godzinie 20 czy przy utrudnionych warunkach atmosferycznych działa, jak Internet modemowy, który używałem w roku 2001. Pozostały mi z 3-4 miesiące umowy. Szczęście, że nie zawodzi mnie Internet mobilny z telefonu, zawsze mogę się nim wspomóc.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #71 dnia: 22 Listopad, 2017, 10:31:59 »
@jacccobbo

Dostęp do konta jest szyfrowany. Słuszna uwaga dot. uwierzytelnionego certyfikatu, zabierzemy się za to. Transmisja natomiast jak najbardziej jest szyfrowana.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #72 dnia: 22 Listopad, 2017, 10:33:36 »
Mam w związku z tym co niektórzy z Państwa napisali powyżej 2 „ogłoszenia parafialne”.

1: Ułatwienie rozwiązania umowy. Każdy, kto posiada umowne zobowiązanie terminowe a chciałby zakończyć współpracę z nami może to zrobić do końca roku bezkosztowo (kary umowne nie będą naliczane). W tym celu należy do końca roku (liczy się data dostarczenia pisma) dostarczyć wypowiedzenie do Biura Obsługi Klienta. Obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.

2. Dwa miesiące za darmo dla każdego, komu internet chodzi wolniej niż 90% oferowanej przez nas prędkości.
Szczegóły:
- najpierw zgłoszenie do BOK; albo zgodnie z instrukcją http://do.pl/?a=pomoc&b=30 albo telefonicznie na numer 717155555 i wykonanie kilku testów podczas rozmowy (prosić o połączenie z p. Tomaszem)
- darmowa wizyta technika i diagnoza na miejscu (diagnozowane jest połączenie po kablu).

Jeśli okaże się, że przyczyna leży po stronie naszej sieci i nie naprawimy usterki w ciągu 48 godzin, Klient nie płaci za internet przez kolejne 2 miesiące.

Myślę, że to uczciwe postawienie sprawy.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Masq

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 77
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: A
  • Klatka: A - parter
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #73 dnia: 22 Listopad, 2017, 12:41:08 »
Panie Macieju proszę o informację w jakich godzinach można skontaktować się z Państwem w przedmiotowej sprawie. Mail z godziny 10:33 traktuję jako przyrzeczenie publiczne. Pozdrawiam.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #74 dnia: 22 Listopad, 2017, 13:26:11 »
A choćby w tej chwili. Proszę od razu zapytać o połączenie z p. Tomaszem. Godziny pracy BOK:

Poniedziałek: 10:00-18:00
Wtorek:   08:00-20:00
Środa: 08:00-20:00
Czwartek: 08:00-20:00
Piątek: 10:00-18:00
Sobota: 10:00-18:00

(Dyżury pracowników BOK są ruchome, w przypadku gdyby któregoś dnia Tomka nie było akurat pod telefonem, oddzwoni.)