Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Nie działa net!!! Generacja :((((  (Przeczytany 13643 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #90 dnia: 01 Grudzień, 2017, 19:11:32 »
Logika wskazywałaby, że jeśli jest źle, to telefony powinny się urywać. - Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.

Tak to ja bym sobie tego nie tłumaczyła. Nie każdy ma czas i ochotę (tak jak np. ja) umawiać się z technikiem  i czekać na magiczne rozwiązanie. Poważne przerwy z Internetem zdarzają się najczęściej podczas brzydkiej pogody, natomiast zrywanie połączenia na ok. 30 sekund do 1 minuty odbywa się dość nieprzewidywalne(tu nie ma określonej godziny a trwa to za krótko żeby coś zacząć działać), wiem, że nie jest to długi czas ale powoduje dyskomfort. Po co się umawiać z technikiem jak na takie problemy On nie pomoże. Nie oplaca mi się zrywać umowy i przechodzić na mobilny internet, bo niedlugo wejdą inny operatorzy a internet mobilny z dość sporym pakietem mam w telefonie( używam go w razie awarii lub jak potrzebuje pewnego łącza). Osobiście czekam do końca umowy, przechodzę na bezterminową i jak tylko pojawi się inny operator przechodzę. A i naklejka z reklamą światłowodu wisi dalej.

Pisze to na telefonie, także przepraszam za ewentualne błędy bądź literówki.

Czy zrywanie połączenia pojawia się przy transmisji po kablu? Jak często występuje? Bo być może to jak najbardziej jest ten moment, żeby zgłosić usterkę. Kilkudziesięciosekundowe przerwy to dość specyficzny problem. Jeśli dzieje się to rzadko, raz na jakiś czas to faktycznie może być trudniej ustalić przyczynę. Ale jeśli taka przerwa występuje kilkanaście razy dziennie, to diagnostyka z poziomu komputera Abonenta powinna być prosta.

Będę powtarzał do znudzenia: zachęcam do skontakowania się z pracownikiem BOK, dedykowanym dla Małej Toskanii.
Ustalenie przyczyny takiego problemu jak krótkotrwałe zrywanie połączeń wymaga pochylenia się nad tematem i poświęcenia chwili. Mamy kompetentnego człowieka, który jest do Państwa dyspozycji pod numerem BOK (i pod bokowym mailem też). Można poświęcić chwilę czasu i dać sobie pomóc.

Ja wiem, że jeśli ktoś podjął już decyzję o zmianie operatora, to generalnie mu się nie chce. Przemęczy się, popsioczy i szlus. To ludzkie, większość z nas by tak zareagowała. Tylko że naprawdę można podnieść sobie komfort korzystania z sieci przez ten czas, wystarczy trochę powspółpracować z operatorem przy zdiagnozowaniu usterki. Większość problemów jest w ten lub inny sposób rozwiązywalna. Przy czym dość często diabeł tkwi w szczegółach. 

I tych szczegółów w sumie najbardziej nam brakuje w lekturze forum. Fruwające tu niekiedy bon moty delikatnie ujmując nie są zbyt precyzyjnymi zgłoszeniami problemów (to nie jest uwaga do Pani).

PS: Wsiadłem w samochód po Pani wpisie i zdjąłem te wzbudzające kontrowersje naklejki. Nie miałem kogo wysłać w ostatnich dniach, przepraszam. Jeśli coś zostało przeoczone, proszę o informację priv.

Reklama Google

  • Użytkownik
Reklamy utrzymują forum
Dochód z reklam jest przeznaczony na utrzymanie forum (serwer i domena)

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #91 dnia: 01 Grudzień, 2017, 19:25:46 »
Wizyta technika ma sens w przypadku awarii ciągłych lub występujących regularnie w określonych oknach czasowych. Wtedy to da się rzeczywiście zbadać.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline icek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #92 dnia: 02 Grudzień, 2017, 10:51:30 »
Jak działa pasmo 2.4GHz opisane jest np. pod tym linkiem:  https://www.download.net.pl/jaka-jest-roznica-miedzy-wi-fi-24ghz-a-5ghz-czy-warto-doplacac/n/7064/

Cytuj
Jedną z największych bolączek tradycyjnych sieci Wi-Fi na paśmie 2.4GHz (zwłaszcza, gdy mieszkamy w bloku) są zakłócenia z sąsiednich sieci bezprzewodowych. Jak wiemy, sieci bezprzewodowe nadają na wybranych kanałach w ramach danej częstotliwości. Każdy użytkownik może wybrać, na jakim kanale ma nadawać jego sieć w ustawieniach routera, a zasada doboru jest prosta - im mniej sieci na danym kanale, tym lepiej.

Nie tylko router nadaje na paśmie 2.4GHz. Przyłączane do routera urządzenia też nadają sygnał (choć nie widać ich na liście urządzeń). Mamy tablety, komórki, telewizory, konsole oraz same routery. Czasami w jednym mieszkaniu mamy po 10-15 urządzeń nadających na paśmie WiFi. Takie urządzenia nadają taki sygnał, że czasami można by go odebrać z odległości 200-300 metrów. Proszę się zastanowić ile tych urządzeń jest na osiedlu.

Przychodzi sąsiad do domu, załącza ściąganie plików (np. film na wieczorny seans), a pozostałym w zasięgu jego WiFi, którzy korzystają z tego samego pasma działa wolniej. To normalne i niezależne od operatora.


Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline k@b@rek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 186
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mała Toskania
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #93 dnia: 02 Grudzień, 2017, 13:46:03 »
Dziwne :/ przez internet po kablu wieczorem nie da się nic oglądać przez Generację. Ale to pewnie kabel zakłócają urządzenia sąsiadów...

Prawda icek? Pan też z generacji sądząc po poprzednich postach?

Ale przez router wifi przez sieć komórkowa to już się da....

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline icek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #94 dnia: 02 Grudzień, 2017, 19:32:04 »
no za cholerę nie wiem jak to skomentować. Bo w każdym z wariantów co bym chciał coś napisać to szanowny przedmówca może się czuć urażony.

Tylko dalej nie wiem czemu klienci mający poważny problem (niedziałający codziennie internet to chyba bardzo poważny problem, szybkość 2Mb/s to też poważny problem) nie chcą go zgłosić i odebrać 2 miesięcy gratis ? Może umie Pan to wytłumaczyć ? Albo czemu Pan nie rezygnuje z usług ? Z jednej czytam Pana posty, że tylko czeka Pan do końca umowy. Z drugiej dostał Pan ofertę rezygnacji bezkosztowej od ręki na koniec okresu rozliczeniowego i też Pan z niej nie korzysta. Niedziałający internet trzymać przez tyle lat i za niego płacić ? Bez sensu.  Całą ta sytuacja nie wygląda uczciwie.

Jest tylko jedno sensowne wytłumaczenie.

Szczerze gdybym wrócił do domu i przez jeden wieczór nie miał internetu to bym pisał reklamacje i rezygnował z usług po drugiej awarii.
« Ostatnia zmiana: 02 Grudzień, 2017, 19:38:46 wysłana przez icek »

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline k@b@rek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 186
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mała Toskania
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #95 dnia: 02 Grudzień, 2017, 19:53:28 »
W połowie grudnia planuje skorzystać z bezkosztowego wypowiedzenia umowy. Aby definitywnie zakończyć przygodę z Wami w połowie stycznia.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #96 dnia: 04 Grudzień, 2017, 15:50:11 »
Jasne rozumiem. Proszę tylko pamiętać o miesięcznym okresie wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline icek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #97 dnia: 06 Grudzień, 2017, 20:16:56 »
Dziwne :/ przez internet po kablu wieczorem nie da się nic oglądać przez Generację. Ale to pewnie kabel zakłócają urządzenia sąsiadów...

i dalej nic się nie dzieje w tym temacie. Niby internet nie działa ale zgłoszeń brak.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline marc1804

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 53
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #98 dnia: 06 Grudzień, 2017, 22:00:34 »
Panie Macieju,
Bardzo proszę żeby Państwa firma nie szpeciła/niszczyła wspólnej części budynku, jaką są drzwi.
Naklejka pojawiła się dzisiaj na drzwiach do klatki 10.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Miqa

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 15
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #99 dnia: 07 Grudzień, 2017, 10:20:15 »

PS: Wsiadłem w samochód po Pani wpisie i zdjąłem te wzbudzające kontrowersje naklejki. Nie miałem kogo wysłać w ostatnich dniach, przepraszam. Jeśli coś zostało przeoczone, proszę o informację priv.

To dziwne bo naklejka że światłowodem dalej wisi. Na dodatek wczoraj pojawiły się nowe naklejki tylko na innych drzwiach.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #100 dnia: 07 Grudzień, 2017, 15:49:22 »
Prosiłem właśnie o informację priv gdzie coś zostało przegapione jeśli zostało. Ponawiam prośbę.
Z tego co się orientuję, usunięte naklejki zostały wymienione na nieświatłowodowe. Z lektury wpisów wynika, że nikomu przez lata nie przeszkadzała jakoś specjalnie sama ich obecność, parę osób zdenerwowała natomiast treść. W przypadku prób samodzielnego usuwania, proszę robić to nożem do usuwania naklejek (koszt 10-15 złotych), nie scyzorykiem, nie kluczem itp. Zdrapywanie jej przysłowiowym gwoździem, może zarysować szybę. Po delikatnym usunięciu przy pomocy noża do naklejek/etykiet i przetarciu szyby szmatką z płynem, naklejka nie zostawia żadnego śladu na szybie.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline marc1804

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 53
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #101 dnia: 18 Grudzień, 2017, 12:49:45 »
Panie Macieju,
Wypowiedzenie mam kierować do "Telekomunikacja Internetowa Sp. Z o.o." czy  "Bardzo szybki Internet Sp. Z o.o."

Z czego wynika zmiana nazwy?

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #102 dnia: 18 Grudzień, 2017, 17:00:46 »
A to już proszę dopytać w BOK, przyznam się bez bicia, że kwestii formalnych nie ogarniam wszystkich.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #103 dnia: 27 Grudzień, 2017, 16:48:03 »
Gdyby ktoś z Państwa chciał skorzystać z bezkosztowego rozwiązania umowy terminowej o którym pisałem wcześniej, jest jeszcze czas do piątku, do końca roku.

W nowym roku podtrzymujemy propozycję bezpłatnej wizyty naszego pracownika. Tutaj nic się na ten moment nie zmienia – wystarczy mail lub telefon do BOK, (poprosić o połączenie z panem Tomaszem - gdyby go nie było to oddzwoni) i zajmujemy się problemem.

Jak to wygląda na dziś. Na ile jestem na bieżąco – z opcji skrócenia umowy skorzystała jedna osoba. Wizyta technika nie była umawiana ani razu. Ale być może taka opcja przyda się komuś w nadchodzącym roku, jesteśmy nadal otwarci.

Gdyby coś się działo z internetem lub kablówką – proszę zgłaszać. W sobotę 6 stycznia (święto) biuro obsługi klienta będzie nieczynne, w pozostałe dni pracujemy normalnie.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Borubar

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
  • Klatka: 8
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #104 dnia: 16 Styczeń, 2018, 13:52:33 »
Byłem w ubiegłym tygodniu w biurze Generacji w celu rozwiązania umowy ponieważ miałem dosyć tego, że internet nie działa każdego dnia w godzinach wieczornych. W biurze spotkałem się z Panem Tomaszem który przyjął ode mnie wypowiedzenie umowy, jednak nadal sugerował abym sprawdził działanie internetu "na kablu". Przez weekend robiłem testy internetu poprzez wifi oraz na kablu i jak się okazało internet podłączony przez kabel działa bez zarzutu, a na moim routerze przykładowo wczoraj wieczorem prędkość osiągała 1MB/s. Zamawiam nowy router który powinien sobie poradzić z obciążeniem występującym na osiedlu, a obecnie korzystam z internetu na kablu. Jak już podłączę się do sieci na nowym routerze to dam znać jak działa :)