Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Nie działa net!!! Generacja :((((  (Przeczytany 22728 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Masq

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 77
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: A
  • Klatka: A - parter
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #75 dnia: 22 Listopad, 2017, 15:02:16 »
Dziękuję za informację. Na pewno się z Państwem skontaktuję w tej sprawie. Pozdrawiam.

Reklama Google

  • Użytkownik
Reklamy utrzymują forum
Dochód z reklam jest przeznaczony na utrzymanie forum (serwer i domena)

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Mario

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: A
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #76 dnia: 24 Listopad, 2017, 10:35:44 »
Świetnie. Oczywiście rozumiem że można zaprosić Waszego technika w niedzielę na 20:00. W innym przypadku całe to gadanie jest bezwartościowe!

p.s. W kwestii rozwiązania umowy, to nie wiem czy zauważyliście, ale miałem takową przez pierwszy rok. Od zakończenia jadę na żywca. Kaska się zgadza, nikt nic nie pyta. Mogę w dowolnej chwili zlikwidować zlecenie stałe i zakończyć Naszą przygodę, ale niestety alternatyw brak :) Jeszcze parę miechów się przemęczymy...
« Ostatnia zmiana: 24 Listopad, 2017, 10:44:12 wysłana przez Mario »

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #77 dnia: 24 Listopad, 2017, 13:48:51 »
Świetnie. Oczywiście rozumiem że można zaprosić Waszego technika w niedzielę na 20:00. W innym przypadku całe to gadanie jest bezwartościowe!

p.s. W kwestii rozwiązania umowy, to nie wiem czy zauważyliście, ale miałem takową przez pierwszy rok. Od zakończenia jadę na żywca. Kaska się zgadza, nikt nic nie pyta. Mogę w dowolnej chwili zlikwidować zlecenie stałe i zakończyć Naszą przygodę, ale niestety alternatyw brak :) Jeszcze parę miechów się przemęczymy...

Nie wiem jaką Pan miał i ma umowę, posługujemy się tutaj nickami. BTW, lada moment ma wejść konkurencyjny operator. Ale proszę nie wymagać ode mnie bardziej szczegółowej relacji, to byłby już perwers. ;)

Jeśli napisze/zadzwoni Pan do nas z wyprzedzeniem paru dni, to powinno dać się załatwić z tą 20-tą w niedzielę. Oczywiście jeśli kilka osób zgłosi się na taki sam termin, to może się okazać że kogoś trzeba przesunąć na inny dzień czy nast. niedzielę.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline niuniusia

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Kobieta
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: D
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #78 dnia: 26 Listopad, 2017, 19:50:48 »
Działa Wam internet?

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Monia

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Kobieta
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #79 dnia: 27 Listopad, 2017, 11:29:10 »
o 19:45 wczoraj działał (wolno ale działał)  :)

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #80 dnia: 27 Listopad, 2017, 17:47:56 »
Działa Wam internet?

Jeśli zdarza się przerwa w działaniu o tego typu porze, można jeszcze skorzystać z sms-owego numeru awaryjnego. Zgłoszenie sms-owe powinno tylko umożliwiać lokalizację oraz wskazywać czas trwania i rodzaj awarii (np.: „Wrocław, Buforowa 150/10, nie działa od pół godziny, przestała się świecić dioda na porcie WAN routera.” Albo „wroc bufor. 22/50 po burzy wróciło zasilanie a internetu brak”)
Tego rodzaju krótka wiadomość umożliwia już nam działanie.

Piszcie Państwo, dzwońcie, zgłaszajcie co nie działa, w jakich godzinach, pod jakim adresem. Zostawcie nam nr telefonu, na który możemy oddzwonić.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline RA_FEEL_IT!

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 177
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Budynek: F
  • Klatka: 30
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #81 dnia: 27 Listopad, 2017, 21:16:29 »
dobrze że mam darmowe  ;)

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #82 dnia: 29 Listopad, 2017, 12:10:59 »
Witam, mamy środę, jeśli ktoś z Państwa chciałby umówić serwis na niedzielę wieczór, jest to w sumie całkiem dobry moment.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Stojko

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 11
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #83 dnia: 30 Listopad, 2017, 11:18:35 »
Świetnie. Oczywiście rozumiem że można zaprosić Waszego technika w niedzielę na 20:00. W innym przypadku całe to gadanie jest bezwartościowe!

p.s. W kwestii rozwiązania umowy, to nie wiem czy zauważyliście, ale miałem takową przez pierwszy rok. Od zakończenia jadę na żywca. Kaska się zgadza, nikt nic nie pyta. Mogę w dowolnej chwili zlikwidować zlecenie stałe i zakończyć Naszą przygodę, ale niestety alternatyw brak :) Jeszcze parę miechów się przemęczymy...

Witam

Czemu alternatywy brak ??
Mam od jakiś 3 tygodni „internet domowy od T-Mobile” ;)
W godzinach wieczornych transfery na poziomie 30 - 40 Mb/S brak limitu transferu danych, można wziąć na miesiąc i testować koszt to 55 zł za miesiąc może i troszkę drożej niż w „G” ale chociaż działa ;) bo wcześniej płaciłem za internet i NETFLIXa i w sumie tylko płaciłem bo jak wieczorem chcieliśmy z żona coś oglądać to nie było internetu :)


Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline kalka

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Płeć: Kobieta
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: C
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #84 dnia: 30 Listopad, 2017, 11:33:54 »
@ Mario: wczorajsza awaria była pierwszą od około 2 miesięcy, jeśli „zazwyczaj nie da się nic oglądać” w weekendowe wieczory, to tym bardziej prosimy o zgłoszenie nam tego faktu. Rozmowy na forum są oczywiście wartościowym feedbackiem, ale z gatunku „gdzieś dzwoni, tylko nie do końca wiadomo w jakim kościele”. Niech Pan napisze, albo przedzwoni do BOK w celu rozwiązania problemu. Postaramy się pomóc.

Oj oj... u nas wielokrotnie zglaszane awarie... kazano wykonywać testy też na modemie nie na routerze bo to niby wina naszego routera. No widocznie kiepskie urządzenie mamy skoro codziennie w okolicach godz 21-24 brak możliwości korzystania z internetu.  A rano jak ręką odjął bez żadnej ingerencji w urzadzenie.
Zbywano nas, mąż nawet byl w biurze... i nic... nikt nam nie zaproponował żadnego serwisanta żadnej pomocy. Skończyło sie jak skończyło umowa wypowiedziana.

Terazmamy tmobile i o dziwo internet jest :)

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline MichaU

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #85 dnia: 30 Listopad, 2017, 15:26:48 »
Oj biedy Pan Marcin z Generacji, bardzo biedny :-)
Stara się na tym forum przekonac, że nie jest tak źle jak się maluje, ale jakoś chyba wszyscy się na niego uwzięli. Przypadek?

Dokładam. Jakość usług na poziomie tragicznym. A jeszcze straszą ludzi sądem.. porażające.

Dlaczego Panie Marcinie nie skomentował Pan strony:
http://opinie-generacja.pl

... i zamieszczonych tam zdjęć? Też nieprawda?

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #86 dnia: 30 Listopad, 2017, 16:00:06 »
Też uważam, że z tym niby brakiem alternatywy to jednak przesada.

@kalka: nie znam szczegółów. Na pewno gdybym nie miał możliwości korzystania z internetu codziennie w godz. wieczornych, to sam wypowiedziałbym umowę.
Z budynku C widzę jedną rezygnację w ostatnim czasie, zgłoszenie usterki w sierpniu. Adnotacja z jednego dnia, że Klient poinformował telefonicznie o tym że restart routera pomaga. Adnotacja z następnego dnia, że rozplątał światłowód i internet działa prawidłowo. Brak zgłoszeń od tego czasu.  Teraz to już mało istotne. Ważne, że Wam internet działa (od kogo by nie był). ;)

Nigdy bez sprawdzenia nie twierdzimy, że wina leży po stronie routera. Przyczyny mogą być różne – zarówno po stronie sieci (przeciążenie albo usterka), w paśmie 2,4 GHz (kiedy w godzinach szczytu każdy przesyła dane, przeciążone może być pasmo WiFi, na które jako operator nie mamy wpływu), albo właśnie problem z routerem. Sprawdzenie czy z routerem wszystko ok, to element diagnozy. (Nie jedyny. My sprawdzamy w tym czasie działanie naszych urządzeń, ale Abonent tego już nie widzi, dlatego niektórym może wydawać się, że patrzymy tylko na router. - Nic podobnego. :)

@MichaU: Hejt-strona w odróżnieniu od paru rzeczowych zarzutów z tego forum, jest akurat dość oderwana od rzeczywistości.  Na ile się orientuję, założył ją w 2015 pewien przedsiębiorca wściekły za to, że na naszych serwerach zaparkowana była strona z opiniami o jego firmie. Odmówiliśmy jej usunięcia, bo nie cenzurujemy ludzi. Nazbierał wszystko co tam znalazł w odmętach sieci złego sprzed 10, 15 lat (część zresztą nieprawdziwa) i machnął hejt-stronę. Ot i cała historia.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Monia

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Kobieta
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #87 dnia: 01 Grudzień, 2017, 11:16:53 »


Nigdy bez sprawdzenia nie twierdzimy, że wina leży po stronie routera. Przyczyny mogą być różne

Pan sobie żartuje? To była pierwsza odpowiedź przez telefon jakiej nam udzieliła jakaś Pani, a my naiwni kupiliśmy nowy. Proszę nie wypisywać tu takich bzdur bo tego się już czytać nie da.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline maciej_generacja

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #88 dnia: 01 Grudzień, 2017, 12:55:35 »
Proszę Pani, pierwszą rzeczą o jaką BOK prosi w takich sytuacjach, jest postępowanie wg tej instrukcji: http://www.generacja.pl/?a=pomoc&b=30 . Zresztą wystarczy przejrzeć pobieżnie  forum – tyle osób  narzeka, że prosimy o wykonywanie tych testów. Bo prosimy. Nie ma takiej możliwości, żeby „na dzień dobry”, bez poznania konkretnych danych, usłyszała Pani, że to na pewno wina routera.

Jeśli usługa działa w jakimś zakresie nieprawidłowo, proszę nam to zgłosić. Możemy przysłać w umówionym terminie technika i rozwiązać problem lub – jeśli nam się to nie uda – nie będzie Pani płaciła za internet przez 2 kolejne miesiące. Tel 717155555 (wystarczy poprosić do słuchawki pana Tomasza) lub mailowo na adres biuro@generacja.pl . Zaproponowałem to 9 dni temu (szczegóły we wpisie z 22.11), nie przyszło jeszcze ani jedno zgłoszenie.

Logika wskazywałaby, że jeśli jest źle, to telefony powinny się urywać. - Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.

Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((

Offline Miqa

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 16
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Nie działa net!!! Generacja :((((
« Odpowiedź #89 dnia: 01 Grudzień, 2017, 14:43:45 »
Logika wskazywałaby, że jeśli jest źle, to telefony powinny się urywać. - Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.

Tak to ja bym sobie tego nie tłumaczyła. Nie każdy ma czas i ochotę (tak jak np. ja) umawiać się z technikiem  i czekać na magiczne rozwiązanie. Poważne przerwy z Internetem zdarzają się najczęściej podczas brzydkiej pogody, natomiast zrywanie połączenia na ok. 30 sekund do 1 minuty odbywa się dość nieprzewidywalne(tu nie ma określonej godziny a trwa to za krótko żeby coś zacząć działać), wiem, że nie jest to długi czas ale powoduje dyskomfort. Po co się umawiać z technikiem jak na takie problemy On nie pomoże. Nie oplaca mi się zrywać umowy i przechodzić na mobilny internet, bo niedlugo wejdą inny operatorzy a internet mobilny z dość sporym pakietem mam w telefonie( używam go w razie awarii lub jak potrzebuje pewnego łącza). Osobiście czekam do końca umowy, przechodzę na bezterminową i jak tylko pojawi się inny operator przechodzę. A i naklejka z reklamą światłowodu wisi dalej.

Pisze to na telefonie, także przepraszam za ewentualne błędy bądź literówki.