Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa  (Przeczytany 35904 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kamilkarpik

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 38
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« dnia: 18 Kwiecień, 2013, 08:08:24 »
Delikatnie mówiąc ta cała sprawa totalnie mnie irytuje i pozwoliłem sobie zadzwonić do centrali Murapolu w Bielsku. Tam Pani dała mi namiary na  akiegoś głównego koordynatora Toskanii, napisałem mu maila ale nie raczył odpisać, dzis bede ich znowu bombardował telefonami.
Tez sobie wziąłem na kartę Play ale słabiutko działa.


________
Wydzieliłem ten wątek - tutaj można teraz dyskutować o tym jak Murapol traktuje swoich klientów jak tylko podpiszą już ostateczną umowę. - vegat
« Ostatnia zmiana: 18 Kwiecień, 2013, 15:09:52 wysłana przez vegat »

Reklama Google

  • Użytkownik
Reklamy utrzymują forum
Dochód z reklam jest przeznaczony na utrzymanie forum (serwer i domena)

Odp: Odp: TV i Net

Offline maciejatom

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Klatka: B
Odp: Odp: TV i Net
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Kwiecień, 2013, 10:27:43 »
Witam,

ja wypisalem maila do wszystkich których adresy udało mi się znaleźć na stronie. Brak odpowiedzi skłonił mnie do napisania maila do v-ce prezesa. Odpowiedzi brak...

pozdr >:(

Odp: Odp: TV i Net

Ellizaa

  • Gość
Odp: Odp: TV i Net
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Kwiecień, 2013, 11:34:07 »
a propo odpowiedzi to powiem Wam ,że pisałam do Murapolu kiedy będzie stan surowy w E - bo mam na głowie wyjazd służbowy i chcę wiedzieć kiedy i co i tez od 5 dni cisza jak makiem zasiał...

Odp: Odp: TV i Net

Offline kamilkarpik

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 38
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Odp: TV i Net
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Kwiecień, 2013, 14:09:21 »
Powiedziałem babce z Murapolu wprost, ze strzelają sobie w kolano, ponieważ dla dewelopera nie ma nic gorszego niż negatywna opinia na forum...

Odp: Odp: TV i Net

Offline vegat

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 522
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Tworzenie stron internetowych Wrocław
  • Budynek: F
  • Klatka: 28
Odp: Odp: TV i Net
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Kwiecień, 2013, 14:24:55 »
Zgadza się, a nikt nie chce ich tu na siłę oczerniać - wszak zdecydowaliśmy się na zakup nieruchomości przez nich wykonanych, więc generalnie zaufaliśmy w jakiś sposób im. Szkoda, że tak to teraz wygląda, czasem wystarczy odrobina rzeczowej, prawdziwej informacji oraz reagowanie na zapytania. Dziwię się też, że bronią się przed pisaniem na forum, skoro je czytają (to już wszyscy chyba wiemy) - konkurencyjni deweloperzy nie mają przed tym obaw i generalnie wychodzą tym na plus, juz za samo zaangażowanie i próby rozwiązania spraw oraz konfliktów na linii mieszkańcy - deweloper - wiadomo, że nie wszystko się da załatwić od razu, ale z drugiej strony w takich sytuacjach trzeba o tym informować - dlaczego sie nie da, ile to powinno potrwać i po prostu dać nam wszystkim znać że sprawa jest w toku.
http://ikea-fan.pl -Forum Fanów mebli IKEA - zapraszam!
http://nexo-it.pl - Nexo Internet Technologies - Tworzenie stron i serwisów WWW, aplikacje mobilne, pozycjonowanie i hosting

Odp: Odp: TV i Net

Offline maciejatom

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Klatka: B
Odp: Odp: TV i Net
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Kwiecień, 2013, 14:38:07 »
NIkt nie oczekuje rozwiazania tematu na juz na teraz. Jedyne co chcialbym sie dowiedziec to realny termin, a jeżeli są jakieś problemy to krótka informacja.

Jak można tak traktować klientów....

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline vegat

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 522
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Tworzenie stron internetowych Wrocław
  • Budynek: F
  • Klatka: 28
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Kwiecień, 2013, 15:06:02 »
Szkoda, bo niewielkim zaangażowaniem można wiele zyskać. No cóż, niektórzy jeszcze muszą się trochę nauczyć, teraz klienci mają potężne narzędzie w postaci internetu i podobne temu fora i serwisy z opiniami, gdzie zbierają się niezadowoleni. A nam naprawdę wiele nie trzeba, ot trochę posprzedażowej uwagi i konkretów :) Zgadza się, że dużo trudniej o pozytywne opinie, bo kto zadowolony siedzi w swoim nowym domu, a kto zły to zaraz szuka możliwości żeby się tym podzielić. Ja osobiście jeszcze dużych problemów z kontaktem z Murapolem nie miałem i mam nadzieję, że tak zostanie również po odebraniu kluczy i wypłaceniu ostatniej transzy. Jak będzie - zobaczymy.

Wydzieliłem po raz kolejny nowy wątek, bo to zupełnie oddzielna historia. A przy okazji nazwa Murapol w tytule nieco wypozycjonuje ten wątek dla potencjalnych klientów :)
« Ostatnia zmiana: 18 Kwiecień, 2013, 15:16:13 wysłana przez vegat »
http://ikea-fan.pl -Forum Fanów mebli IKEA - zapraszam!
http://nexo-it.pl - Nexo Internet Technologies - Tworzenie stron i serwisów WWW, aplikacje mobilne, pozycjonowanie i hosting

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline kasiaa86

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 52
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Kwiecień, 2013, 07:50:50 »
Vegat nie licz na to, ze w Twoim przypadku bedzie inaczej. My juz mieszkamy na osiedlu prawie 3 miesiace. Kontakt z ktorakolwiek z Pan, czy tez J. czy S. jest wlascieiw niemozliwy. 0 odpowiedzi na maile, na zadne zpaytanie oraz nie odbieranie telefonow to teraz jest w standardzie...
Brakuje mi juz slow. Przed odbiorem kluczy bylo profesjonalnie i milo... ale o tym juz dawno zapomnielismy...

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline Mała Mi

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Kobieta
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Maj, 2013, 00:26:19 »
przyszedł czas gdzie i ja mogę się wypowiedzieć otwarcie na ten temat, gdyż palec Boży był w tym, aby nie dane nam było kupić mieszkania na tym osiedlu.
Sami zresztą wiecie najlepiej jak to teraz wygląda.. 'opieka posprzedażowa' pf to jest jakiś żart. tego w kontekście osób pracujących we wrocławskim murapolu nie powinno się ubierać nawet w cudzysłów - tak dalece jest to od tego pojęcia. Nie wspomnę już o kłamstwach prosto w oczy czy też przez telefon. Ci ludzie mają po prostu nas za idiotów, którzy nie potrafią skorzystać z telefonu i dodzwonić się gdzie trzeba. Jedno wielkie mydlenie oczu. Szkoda tylko, że przekonani o swoich 'umiejętnościach', podstępach tak na prawdę są nikim innym, jak ludźmi, ktorym zwyczajnie należy współczuć.. nie wiem z czego to wynika.. a takich rzeczy się nie zapomina...
Czy mieszkając od grudnia nadal nie ma dostawcy internetu? TV? kolejne telefony? kolejne przesunięcia terminów? Szczerze radzę osobom, które mogą jeszcze się wycofać - niech to robią! Nie jestem kolejną, zmanierowaną osobą, którą należy traktować jak księżniczkę, tylko prostą osobą, która planując swoją przyszlość wiąże ją z kredytem na spory kawałek życia w inwestycji murapolu, a wymagam tylko profesjonalnego podejścia do klienta. Profesjonalizm to również pojęcie, które nie powinno występować w jednym zdaniu z nazwą "murapol"... tylko szkoda, że tak to wplywa na wizerunek firmy, bo bylabym niesprawiedliwa gdybym napisała zle słowo na obslugę z BB. Im akurat nic nie można zarzucić - bynajmniej w kwestii podejścia do mojej osoby.
Zyczę Wam jak najlepiej i oby żyło Wam się duuużo lepiej niż zaplanowaliście a już na pewno tego żeby ta 'współpraca' (bo to wspólna praca a nie tylko wysiłki mieszkańców) układała się po Waszej myśli,
pozdrawiam,
szczęśliwie niedoszła mieszkanka
niedoszła mieszkanka ;-)

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

gaju290119

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Maj, 2013, 07:56:10 »
ostra opinia , ale należało się - ktoś na to usilnie pracuje . rzeczywiście cały czas nas okłamują ( tereny zielone - cisza , tv i net - cisza ) Ż E N A D A ! ! !

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline Mario

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: A
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Maj, 2013, 09:44:43 »
Witam rozgoryczonych sąsiadów. Jako ciekowostkę dodam, iż przy odbiorze mieszkania nie otrzymałem wizjera do drzwi. Powodem ponoć był ich chwilowy brak. Miały dotrzeć, ale nie dotarły (myślałem że może płyną z Chin jakąś łajbą), no ale w końcu po tych paru miesiącach ciszy, postanowiłem napisać reklamację, na którą co mnie bardzo zaskoczyło uzyskałem odpowiedź, na czym pozytywy się kończą, gdyż według zawartej w niej informacji, moja reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie. Dostałem jasne informacje że odebrałem mieszkanie, złożyłem podpis i w związku z tym nie otrzymam wizjera, gdyż jest już na to za późno. W związku z tym jeśli ktokolwiek organizował by jakaś wycieczkę w wiadome miejsce ukręcić łeb paru złodziejskim oszustom to proszę o info, a chętnie dołączę...

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Ellizaa

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Maj, 2013, 09:59:17 »
ja wszystko rozumiem ale nadal pojac nie moge kwestii zieleni na osiedlu.Przeciez wiadomo ze chwilowo to tam jest jedno wielkie bagno i budowa to Liczycie na to ze wśród betoniarek posadza Wam cyprysowe alejki i bedziecie siedziec na laweczkach przed blokiem? nie rozumiem tego...

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

piterek27

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Maj, 2013, 10:13:42 »
Eliza chodzi o to, że jesli masz mieszkanie z ogródkiem (tak jak my) i obiecują Tobei od 3 miesięcy zagospodarowanie zielenią to oczekujesz że to w końcu zrobią...uwierz mi że jeśli robotnicy pracujący nad budową Twojego bloku codziennie rano patrzą co robisz na ogródku może być nieco denerwujące. Poza tym chodzi także o nasze bezpieczeństwo - brak obsadzenia tujami powoduje że w/w robotnicy widza wszystko co mamy w mieszkaniach

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

piterek27

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Maj, 2013, 10:19:51 »
Eliza poza tym radzę zamieszkać na Toskanii (myślę że będzie to styczeń przyszłego roku patrząc na tempo prac) i później oceniać dewelopera... przekonasz się że nie jest tak kolorowo jak się może wydawać :) Deweloper z Nas wszystkich kpi i np w naszym przypadku chce obciążać nas kosztami za serwis kaloryferów, które ciekną nie z naszej winy... Lista usterek nie naprawionych (porysowane okna, fatalnie wykonana część drewniana tarasu, itd) jest tak długa że zmieściłbym tego w jednym poście :)

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline kasiaa86

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 52
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #14 dnia: 08 Maj, 2013, 10:58:36 »
dokladnie Piotr.. nie mozna oceniac nie mieszkajac tutaj  na osiedlu... z reszta co mozna powiedziec jak sie tu nie mieszka...
Deweloper nie zapewnil nam niczego co obiecywal... :

jedyny taki pakiet mieszkaniowy na rynku za niewiarygodnie niską cenę!

-Wyjątkowa architektura
-Klatki schodowe wykończone lśniącym granitem
-Cyprysowe alejki
-Zielone dziedzińce
-Nadzór nad Osiedlem w postaci kamer rejestrujących
-Monitoring placu zabaw dla dzieci
-Pogotowie techniczne 24h
-Abonament internetowy 20 Mbit i telewizji cyfrowej
-Usługi Consiege'a - opieka nad Osiedlem 24h

Mieszkamy juz na osiedlu 3 miesiac i nic z tych rzeczy niestety nie ma i z przykroscia trzeba stwierdzic ze raczej szybko i w dobrym stanie nie bedzie.
My rowniez mamy ogrodek z ktorego nie mozemy sie cieszyc...i ciagle nas oszukuja co do terminow i zadnych konkretow nie udzielaja.
Jak mozna korzystac z ogrodow ktore nie sa zrobione?a za to zaplacilismy! albo z placu zabaw dla dzieci ktory stoi do polowy w wodzie?! Gdzie te maluchy maja sie bawic.? tak jak teraz na "parkingu" .....
Mozna by pisac i pisac o tym deweloperze... pozostawia bardzo wiele do zyczenia!...