Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa  (Przeczytany 37788 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ellizaa

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #30 dnia: 02 Czerwiec, 2013, 10:03:17 »
tak Pani Justyna odbiera telefony oddzwania i odpisuje wrecz natychmiast na e miale.

Reklama Google

  • Użytkownik
Reklamy utrzymują forum
Dochód z reklam jest przeznaczony na utrzymanie forum (serwer i domena)

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline Lorka

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 274
  • Płeć: Kobieta
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: F
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #31 dnia: 02 Czerwiec, 2013, 10:23:40 »
Bizonki

p. Justyna jest na urlopie. Oto feedback automatyczny z Jej maila:

"Nie ma mnie w pracy od 2013-05-29 08:00 do 2013-06-02 19:00.

Witam,

w dniach od 29.05 do 02.06 jestem na urlopie z ograniczonym dostępem do internetu oraz telefonu. W sprawach pilnych proszę o kontakt z Panem Maciejem Jakubskim:  maciej.jakubski@murapol.pl oraz Panią Sylwią
Stambułką: sylwia.stambulka@murapol.pl

Lub pod numerem telefonu: 71 784 70 91

Pozdrawiam,

Justyna Piechota"



Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline Bizonki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 160
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: F
  • Klatka: F1
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #32 dnia: 02 Czerwiec, 2013, 10:39:58 »
Przyszła lokatorko dziękujemy za informacje :)

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

piterek27

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #33 dnia: 02 Czerwiec, 2013, 12:59:36 »
Żałuję, że mnie nie ma w dzień drzwi otwartych, ale myślę że dobrym pomysłem byłoby zbojkotowanie całej akcji chociażby przez antyMurapolowskie ulotki. to jest kpina co się dzieje. do 31 maja miały być wymienione wszystkie okna i co? P. Sylwia mówi że w czerwcu. i tak o d stycznia. pół roku zwodzenia...żenada...zrobię wszystko co w mojej mocy aby murapol dostał ostro po tyłku tak jak na Zakątku

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Toskańczycy

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #34 dnia: 03 Czerwiec, 2013, 11:15:03 »
Myśmy na kontakt (po wysłaniu e-maila) ze strony p. Justyny odnośnie nowego harmonogramu czekali tydzień. I to chyba nie pierwszy raz kontakt z jej strony był aż taki długi. Jednakże gdy mąż zadzwonił do niej, sprawa poszła bardzo szybko.

Btw. aneks do umowy kosztował nas 200zł, ale to lepsze niż płacenie wyższej raty za coś czego nie ma....

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline Bizonki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 160
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: F
  • Klatka: F1
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #35 dnia: 03 Czerwiec, 2013, 15:11:29 »
Dzięki za informacje Pani Justyna nie odbierała od Nas telefonów bo była na urlopie telefon dzisiaj odebrała normalnie dzwoniliśmy w sprawie nowego harmonogramu -mamy go miec na jutro
A wcześniej też w miare szybko odpisywała na meile czy odbierała telefony dlatego byliśmy zdziwieni że nagle cisza ale juz wszystko jest ok :)


Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline Lorka

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 274
  • Płeć: Kobieta
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: F
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #36 dnia: 03 Czerwiec, 2013, 15:30:50 »
Toskańczycy

a z jakiej paki Wy płaciliście za aneks? Przecież to wina dewelopera, że się nie wywiązuje...obłęd. Ja też będę zapewne musiała podpisywać aneks, ale nawet nie biorę pod uwagę opcji, że mam płacić za to, ze deweloper bierze terminy realizacji z sufitu. Tym bardziej, że wyrobiliby się, gdyby nie to, że ekipy pracują od przypadku, do przypadku.

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline Mała Mi

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Kobieta
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
niedoszła mieszkanka ;-)

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Toskańczycy

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #38 dnia: 04 Czerwiec, 2013, 21:24:38 »
Przyszła lokatorko

tak było napisane drobnym maczkiem na aneksie, który podpisaliśmy u doradcy kredytowego. Bank jak zawsze musi na czymś zarobić, skoro nie zarobi na wyższej racie kredytowej no to chociaż za aneks zgarnie... Też uważamy, że to obłęd, ale wole dać to 200zł niż deweloperowi przelać kolejną transze za budowę, która stoi... i kwiczy...

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline Lorka

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 274
  • Płeć: Kobieta
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: F
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #39 dnia: 04 Czerwiec, 2013, 21:37:34 »
Toskańczycy

a to Wy pisaliście o banku? 200zł za aneks? Sporo. Jak wrócę do siebie, to muszę poczytać umowę (choć niby czytałam ją już kilka razy).  A u Notariusza coś płaciliście? Czy deweloper wziął na siebie?

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Toskańczycy

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #40 dnia: 04 Czerwiec, 2013, 22:26:24 »
Przyszła lokatorko

tak o banku :) doczytaliśmy dziś w umowie kredytowej, że każdy nasz wniosek o zmianę umowy kredytowej ( w tym transz), nie zawarty w innych punktach umowy kredytowej kosztuje nas 200zł (bank udzielający nam kredytu to GetinBank). U notariusza nic nie zmienialiśmy, umowa przedwstępna została taka jaką zawarliśmy w styczniu ( czyli ze starym harmonogranem wypłat transz). Nic nam o tym nie wiadomo by trzeba było zmieniać umowę przedwstępną zawartą z deweloperem u notariusza.

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline chwastowy.zakatek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #41 dnia: 07 Czerwiec, 2013, 23:09:12 »
Witamy serdecznie!!!

Do mieszkańców „Małej Toskanii” :)
W związku ze zbliżającymi się „drzwiami otwartymi” na Waszym osiedlu.

Ponieważ chcielibyśmy Was poznać oraz porozmawiać na temat zbliżającej się imprezy, proponujemy spotkanie :)
Termin to poniedziałek (10 czerwiec) - oczywiście u Was!! Między godziną 18, a 19.
Jesteście zainteresowani?!?! Dajcie znać, a My będziemy :)

pozdrawiamy, chwastowy zakątek

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=545246048849786&set=a.535090583198666.1073741828.535084726532585&type=1&theater

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline vegat

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 522
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Tworzenie stron internetowych Wrocław
  • Budynek: F
  • Klatka: 28
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #42 dnia: 08 Czerwiec, 2013, 10:12:31 »
Ja się mogę spotkać - dlatego pewnie się zjawię. Nie jestem zwolennikiem jednostronnego oskarżania dewelopera, wiadomo, że święty nie jest, ale też nie jest znów tak źle jak u innych, vide Portero (http://porterowroclawopinie.wordpress.com/) etc.

Zgadzam się, że część spraw nasz deweloper załatwia źle, PR mają bardzo słaby i metoda "przemilczeć i przeczekać" się u nich nie sprawdza, ale też część zgłaszanych problemów (np. zatkane rury) to wina mieszkańców. Nie chcę bronić Murapolu, ale też uważam, że część zarzutów jest przesadzona.
Niemniej jednak jestem otwarty na dyskusję i się w miejscu spotkania pojawię.
http://ikea-fan.pl -Forum Fanów mebli IKEA - zapraszam!
http://nexo-it.pl - Nexo Internet Technologies - Tworzenie stron i serwisów WWW, aplikacje mobilne, pozycjonowanie i hosting

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

piterek27

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #43 dnia: 08 Czerwiec, 2013, 10:20:32 »
Vegat z całym szacunkiem do Ciebie ale o deweloperze wiesz niewiele. musisz zamieszkać aby się wypowiadać na jego temat...

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline Maksik

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 11
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: A
  • Klatka: D
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #44 dnia: 08 Czerwiec, 2013, 13:22:59 »
       Zgadzam się z poprzednikiem. Co do rynien, to nie jest tak do końca, że to mieszkańcy są winni.
My wyciągnęliśmy z mężem resztki dachówek, folię, a to chyba nie mieszkańcy tylko robotnicy wrzucili. Chyba się z tym zgodzisz?
Zresztą tu chodzi najbardziej o szeroko pojętą obsługę Murapolu po odebraniu przez nas kluczy.
Miejmy nadzieję że Was to nie spotka.

Druga kwestia.
    Wczoraj wieczorem mąż rozmawiając z p. Antonim  uzyskał informacje, że kolejna firma zrezygnowała
z zagospodarowania terenów zielonych. Całą pracę ma wykoć on, na prośbę Murapolu.
Czyli tereny zielone może będą za miesiąc jak dobrze pójdzie.  Doliczając jeszcze drenaż placu zabaw, który też on ma wykonać.
Nie ujmując jego pracy i jemu samemu, to jakaś kpina ze strony Murapolu!!!!!!! 

« Ostatnia zmiana: 08 Czerwiec, 2013, 13:44:34 wysłana przez Maksik »