Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa  (Przeczytany 41581 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline chwastowy.zakatek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #45 dnia: 08 Czerwiec, 2013, 15:12:59 »
Vegat - liczymy, że będziesz

Celem który sobie postawiliśmy jest doprowadzenie do sytuacji w której przyszli klienci Murapolu nie będą w stanie uwierzyć, że kiedyś obsługa i jakość budowy była na poziomie o którym obecnie mówimy. Liczymy, że wparcie mieszkańców m.in osiedla "mała Toskania" (wzór koszulek już został wysłany na 4 pory roku do Warszawy - zobaczymy czy będą zmuszeni przez dewelopera do interwencji) da do myślenia deweloperowi i zacznie wywiązywać się z zawartych umów.

Ważna rzecz, która mi zapadła w pamięci - inni mają gorzej... tak, ciekawe sformowanie (takie polskie, inni mają gorzej, także u mnie jest super, więc nic z tym nie zrobię, bo to i tak nic nie da, po co mam się angażować, sam sobie naprawie...)...

Jeżeli zawsze będziemy myśleli w tych kategoriach to firmy, które dysponują niewątpliwie dużym kapitałem, kosztem Nas będą ten kapitał powiększać, a potem zawodzić kolejnych klientów. Ja nie wyobrażam sobie sytuacji w której za wydanie bardzo dużych pieniędzy nie mam prawa do odpowiedniego serwisu oraz otrzymania tego o czym była mowa w biurze sprzedaży...

Zapraszamy wszystkich na spotkanie :) Jesteśmy pewni, że razem będziemy w stanie poprawić jakość wykonywanych prac przez dewelopera :)

Reklama Google

  • Użytkownik
Reklamy utrzymują forum
Dochód z reklam jest przeznaczony na utrzymanie forum (serwer i domena)

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline serendip

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Olbrachtowska
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #46 dnia: 08 Czerwiec, 2013, 19:27:05 »
Witam!
Sprawa jakości, reklamacji itp. w wydaniu Murapolu  .... .
"Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia".
Tak się składa że piastuję stanowisko W-ce Prezesa Wspólnoty Mieszkaniowej Olbrachtowska 28-34 we Wrocławiu.
Jestem mieszkańcem oraz współzarządzającym pierwszym z trzech budynków osiedla wybudowanego przez Murapol.
<<<poproszono abym usunął....>>>
Mój główny wniosek, który wyciągnąłem po zamieszkaniu jest niezmienny od kilku lat.
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
Wynik:
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
<<<poproszono abym usunął....>>>
Zgodnie z podpisaną umową w formie aktu notarialnego nie mogę naruszać dobrego ;)  imienia Spółki MURAPOL SA .
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwiec, 2013, 08:45:12 wysłana przez serendip »

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Ellizaa

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #47 dnia: 09 Czerwiec, 2013, 08:57:02 »
Uważam ,że naprawde przesadzacie - wcale nie jest aż tak żle- my osobiście jesteśmy zadowoleni i z kontaktów z Murapolem i pracownikami i obsługa - na każde pytanie odpowiadają itp.

ja też niedługo będę mieszkała na Tym Osiedlu i nie podoba mi sie to co robicie- cały czas jakieś propagandy manifesty planujecie nawet na Dniach ...Są też i tacy ktorzy sa bardzo  zadowoleni z mieszkania na Osiedlu i z Osiedla - ( nawet mieszkancy z A których znamy) . Nawet przez Was wstyd mi przyprowadzic znajomch na Osiedle za 2 tyg bo zaraz wyskoczcie z ulotkami i manifestami- normalnie wstyd ze tam będe mieszkac ale nie ze wzgledu na to ze np zieleni nie ma tylko ze tacy ludzie tam mieszkaja.

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline JJHunter

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #48 dnia: 09 Czerwiec, 2013, 09:25:30 »
Ellizaa bardzo się cieszę, że masz wspaniały kontakt z Murapolem, ale gdzie byłaś jak pisaliśmy o tym, że problem zaczyna się po odbiorze mieszkania? Na prawdę liczę, że w Twoim przypadku, jak i innych nie będziesz miała powodów do narzekania i zmartwień. Ale to czy tak będzie to się dopiero przekonasz sama, a na razie to masz jedynie jakieś wyobrażenie o sytuacji.
Nie twierdzę, że wszyscy są "poszkodowani", może niektórzy nie mają powodu do narzekania. Są jednak tacy, a jest ich sporo, którzy mają jakiś problem, a Murapol nie kwapi się do jego rozwiązania. Takich problemów można by tu wymieniać dziesiątki - zresztą są wymienione w innych tematach.

A ta akcja, to o ile rozumiem, nie ma na celu oczernienie Murapolu, kłamanie i robienie wszystkiego by mu zaszkodzić, tylko przedstawienie pewnych sytuacji, które miały miejsce na różnych inwestycjach i problemach z tym związanych.

Jeżeli powiem komuś, że Murapol obiecał internet 20 Mbit i darmową umowę na rok, a mamy 2 Mbity i umowę na 18 miesięcy (z tego rok darmowy). To że czekam już parę miesięcy na usunięcie szkód u mnie w mieszkaniu, to że nadal nie ma monitoringu i terenów zielonych, choć mieszkamy tu już od co najmniej 4 miesięcy? To że ludzie nie mogą doprosić się wymiany okien? Można by też wymienić masę przekrętów, gdzie deweloper zwala koszta i winę na mieszkańców? Czy też uświadamiając ludzi, że kupując mieszkanie muszą nastawić się na to, że będą mieli betonowy sufit bez tynku, grzejniki bez głowic, na klatce nie będzie skrzynek i masę innych pierdół o których w życiu nikt by nie pomyślał.

To powiedz mi proszę teraz, czy jeżeli powiem to komuś zainteresowanemu kupnem mieszkania, to znaczy że kłamię, zmyślam, albo przesadzam? Nie. Po prostu mówię jak jest.

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

gaju290119

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #49 dnia: 09 Czerwiec, 2013, 12:49:25 »
Uważam ,że naprawde przesadzacie - wcale nie jest aż tak żle- my osobiście jesteśmy zadowoleni i z kontaktów z Murapolem i pracownikami i obsługa - na każde pytanie odpowiadają itp.

ja też niedługo będę mieszkała na Tym Osiedlu i nie podoba mi sie to co robicie- cały czas jakieś propagandy manifesty planujecie nawet na Dniach ...Są też i tacy ktorzy sa bardzo  zadowoleni z mieszkania na Osiedlu i z Osiedla - ( nawet mieszkancy z A których znamy) . Nawet przez Was wstyd mi przyprowadzic znajomch na Osiedle za 2 tyg bo zaraz wyskoczcie z ulotkami i manifestami- normalnie wstyd ze tam będe mieszkac ale nie ze wzgledu na to ze np zieleni nie ma tylko ze tacy ludzie tam mieszkaja.

no właśnie . podpisz najpierw odbiór i zamieszkaj . wtedy możesz się wypowiadać . zobaczymy jak odbierzesz mieszkanie w przyszłym roku a nie w tym jak masz obiecane czy tez będziesz nadal zadowolona

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline serendip

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Olbrachtowska
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #50 dnia: 09 Czerwiec, 2013, 19:06:48 »
O tym właśnie pisze.
http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie/lowcy-absurdow/wideo/07102010/2910798
Wiele się nie zmieniło od czasu emisji programu

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

gaju290119

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #51 dnia: 10 Czerwiec, 2013, 08:22:56 »
O tym właśnie pisze.
http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie/lowcy-absurdow/wideo/07102010/2910798
Wiele się nie zmieniło od czasu emisji programu

dobrze ze my takiej fuszery nie mamy na naszym osiedlu . w zimie mogliśmy mieszkać na szczęście . ale ludzie dramaty przeżywają

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Ellizaa

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #52 dnia: 10 Czerwiec, 2013, 13:29:47 »
''no właśnie . podpisz najpierw odbiór i zamieszkaj . wtedy możesz się wypowiadać . zobaczymy jak odbierzesz mieszkanie w przyszłym roku a nie w tym jak masz obiecane czy tez będziesz nadal zadowolona''


No to odbiore póżniej i świat sie nie zawali...zreszta przy takiej pogodzie jak mamy teraz to nie byłoby nic dziwnego.

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

gaju290119

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #53 dnia: 10 Czerwiec, 2013, 16:10:41 »
to jak tobie jest wszystko jedno to nie pisz ze wstyd ci za ludzi którzy domagają się swoich praw i nie czepiaj się ,  bo nikt naprawdę sobie nie wymyśla tych wszystkich uchybień . prawda ze dużo ludzi jest zadowolonych i u nich nic nie było źle zrobione , ale jest dużo ludzi , którzy maja problemy . dobra rada dla ciebie - dobrze odbierz mieszkanie bo potem ci powiedzą podpisałaś - do widzenia . ja tez jestem zadowolony ze swojego mieszkania , ale obsługa reklamacyjna to jakiś horror i obyś tego nie doświadczyła

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

piterek27

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #54 dnia: 10 Czerwiec, 2013, 16:20:26 »
Martines nic dodać nic ująć :) zgadzam się w zupełności

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Ellizaa

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #55 dnia: 10 Czerwiec, 2013, 16:22:46 »
nie chodzi o to ,że żle ,że się czegoś domagacie tylko w jaki sposób to robicie.dobra - nie ważne - macie racje Drodzy- Wasz problem -Wasza sprawa:) mimo wszystko życze powodzenia w negocjacjach.

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline chwastowy.zakatek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #56 dnia: 10 Czerwiec, 2013, 17:15:14 »
Dziękujemy za to, że życzysz Nam powodzenia w negocjacjach - jest tylko jeden problem My negocjowaliśmy od roku, spotykając się regularnie we włocławskiej siedzibie murapolu, sporządziliśmy kilkadziesiąt stron protokołów podpisanych przez Nas i przedstawicieli Murapolu w których były zawarte terminy, nawet nie wykonania prac, ale samych odpowiedzi na zadanie problemy. Uwierz, co spotkanie mówiliśmy o tym samym, bo nikt nawet nie zaglądnął "prawdopodobnie" do protokołów - co spotkanie od nowa ta sama rozmowa. Ile można? nie miała byś dość w pewnym momencie? przyjdź dzisiaj zadaj pytania, a My Ci odpowiemy, skąd taka a nie inna inicjatywa - podpowiem Ci - jest to efekt bezradności. Ale na pewno będzie skuteczny.

Pozdrawiamy

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

gaju290119

  • Gość
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #57 dnia: 10 Czerwiec, 2013, 17:55:16 »
tylko ze my jeszcze nic takiego nie zrobilismy . cierpliwie czekamy na spelnienie obietnic naszego dewelopera . czy cos w tym zlego . ja osobiscie nie chce juz miec nic wspolnego z tym deweloperem . kupilem mieszkanie odebralem w taki a nie inny sposob . czuje sie troche oszukany ale moja w tym wina bo odebralem i podpisalem papierek , a to ze w wielu kwestiach bylismy nie poinformowani to inna para kaloszy i mam o to zal niestety i bede mial bo tak sie nie traktuje klientow . obys byla w tym gronie klientow zadowolonych

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline Natalek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 54
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
  • Budynek: A
  • Klatka: C
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #58 dnia: 11 Czerwiec, 2013, 09:17:35 »
a Murapol nic sobie z naszych narzekań nie robi i urządza big imprezę z Patricią Kazadi 23 czerwca

Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa

Offline kwiraa

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 76
  • Płeć: Kobieta
  • Nowy użytkownik
    • Zobacz profil
  • Budynek: f
  • Klatka: 3
Odp: Murapol - opinie o deweloperze, obsługa posprzedażowa
« Odpowiedź #59 dnia: 11 Czerwiec, 2013, 20:48:48 »
My negocjowaliśmy od roku, spotykając się regularnie we włocławskiej siedzibie murapolu, sporządziliśmy kilkadziesiąt stron protokołów podpisanych przez Nas i przedstawicieli Murapolu w których były zawarte terminy

a co na to rzecznik/sąd? bo rozumiem że sprawa jest przekazana na drogę sądową...?